Inget hål

Vettefan hur det gick till men jag hade verkligen inga ål.. har aldrig varit med om det förr då jag varit till tandis jag har alltid haft å oftast många!
Nu e jag alldeles lycklig!!

Idag har min granne varit å hälsat på.. jag fick en vääldigt lång blomma som han hade tryckt ner i en vinflaska och under dom minutrarna han var här hann han säga näsvis kanske 50 gånger.. lite roligt.. Det började i trappen att han inte vill vara näsvis men måste fråga om han får komma upp och kolla lite. Å sen inte vara näsvis å fråga 100 saker till..
Det har blitt annorlunda här i farstun när han har flyttat in.. en annan lukt.. han röker så det kanske är det (Det är ingen god doft som uppstått)
Jag fick även den infon att han som bott här innan valde att sätta en markis istället för dörrar till duschen, att han rökte innan och golvet var bränt(ja jag har bytt golv) att han var alkis. Tyckte att en wiskey om dagen var bra. Kommunen var här och tog hand om gubben innan han dog. Ja man kan säga att han hann säga väldigt mycket på väldigt kort tid med världens bondedialekt så jag fattade bara hälften.=)

Idag ska jag nog kankse baka bröd. Jag hade behövt tvätta oxå men jag gör nog det imorgon på morronen istället.
Skriver mer sen
Heipa

Kommentarer
Postat av: Jenkopenko

men eftersom det gick så bra hos tandis kanske du botade lite av din skräck :P

2007-08-30 @ 23:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0