Mitt i natten

Det känns verkligen att det börjar bli sent.. Jag har jobbat tolv timmar idag.. från 7-19.. men det är rätt soft på lördagar det ringer ytterst lite.. men man e ju ändå på jobbet.. men nu är jag äntligen ledig i två dagar!

Annars har det väl inte hänt så mycket.. har bakat en hel del i veckan.. eller iaf tre sorter=) Bröd å pioger å bullar.. de e som rätt kul att ha hemmagjort..Det var veckans händelse:P

Idag har anna varit här vi har ätit glass och druckit te och sånt.. rätt mysigt å bara ta de lugnt å så på en lördagkväll.. Men nästa helg då blire då fest iaf=) Med Sanna=) De ska bli superskoj!!

På tisdag kommer mitt Ikea paket.. guuud va jag längtar!! Äntligen en ordentlig säng!
Jag har även beställt en dator nu i fredags.. men den kommer först om 10 dagar..har fått låna en nu under helgen!

Jag har beställt tid hos tandläkaren nu oxå.. Jag har fruktansvärd skräck.. helt sjuk skräck.. jag vet inte hur jag ska göra för att ta mej dit dendagen.. Men jag måste fan gå.. har blivit ännu räddare för att inte gå=) Men jag skulle få komma till en snäll tjej som brukar ha hand om extremt rädda människor och har jag hål får dom droga mej som satan eller söva ner mej för då tänker jag inte vara vid medvetande iaf.. och egentligen vet jag att det inte är en fråga OM jag har hål utan hur många.. å dyyyrt kommer de bli.. fan..

Nä nu ska jag lägga mej och läsa.. Håller på att läsa boken "konsten att vara snäll" så nästa gång vi ses kanske jag e en trevligare människa:P

Nå natti natti

Heipa

Kommentarer
Postat av: Sanna

ska bli så kul att komma å hälsa på !!
saknar dig syrran :D

2007-08-19 @ 13:45:11
Postat av: cajsa

Haha ja läs den där boken, du behöver bli lite snäll.. :) Snart kommer jag!

2007-08-19 @ 20:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0