Ren

Jo har nyss duschat.. Men även är jag sugen på renkött.. Ska nog göra det nästa vecka nån dag om man får sluta tidigt nångång..

Ja de händer inte så mycket just nu alltså.. Jobbar mest varje dag.. har i´nte gjort så mkt speciellt dom senaste dagarna.. köpt en bärbar telefon så numera kan ni vänner ringa hem till mig.. Ring mobilen för ytterligare info:P
Imorron ska jag nog till Byske, sista helgen mor och far är här..

Känns som att sommaren har gått alldeles för fort.. känns som att den precis har börjat å redan är det augusti..
Nu  jobbar jag två helger i rad så det blir inte att hitta på så mycket heller..

Ska köpa mej en dator när lönen kommer. Det är min plan just nu.. Blev ju sängen istället denna månad..

Varför blir man inte mätt på äcklig mat? Konstigt.. äter man nåt man tycker är gott blir man mätt direkt men äter man nåt äckligt som jag har gjort idag så känner man sej inte mätt fastän man ätit mycket.. eller det kanske bara e de att man inte känner sig belåten..

imorron slutar jag kl 4 det ska bli väldigt skönt.
Nu ska jag ta en beta.

Heipa


Kommentarer
Postat av: Jenny

Äntligen kom det något nytt ;p Så bra att du fått igång din "phone" då ja ja ringa till dig ;p
hörs vännen min!

2007-08-10 @ 12:42:18
URL: http://jenkopenko.blogg.se
Postat av: SS

Saknar dig syster!!.. snart kommer jag å hälsar på :D
kraaaaaaaaaaam

2007-08-12 @ 15:38:48
Postat av: camilla

hej! det är märkligt det där med mättnad, jag håller verkligen med dej! man blir liksom inte nöjd förrens man fått nått gott i magen oavsett hur mycket man ätit... jag ringer dej nån kväll så vi får snacka lite. såg att du hade ringt, men jag har varit lite busy de senaste dagarna. saknar dej! ska bli kul att komma upp o kolla in din fina lägenhet! kram

2007-08-14 @ 14:07:17
Postat av: camilla

Hej!
Tänkte bara passa på att bjuda in dej till kräftskiva den 7 september klockan 19. vi kommer förmodligen vara i villan. ta med dej kräftor och ditt bästa partyhumör. du får gärna ta med dej en vän eller två =) kram på dej

2007-08-17 @ 12:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0