Sista dagen

Som jag har dator, men snart kommer min nyinköpta.. de ska bli hääärligt=)
Idag har det varit en lugn dag.. var å hjälpte en kompis med beskattningsrätten hehe kan säga att jag saknar inte mina studier ens lite..
Jag har mailat in min rättade b-uppsats nu men det är grymt svårt att hitta stavfel när man har läst texten hundra gånger pluss att ajg är kass på skriva.. typ skillad på de och dem och dom det är verkligen svårt.. men jag har chansat lite vilt och fått hjälp med de så jag hoppas verkligen att lars godkänner den nu.. hur länge de nu tar.. men nu borde han ju vara tillbaka i skolan..

Jag har fått räkning från studentkortet.. och den ska jag betala.. kotar ju bara 220 och då kan jag ha telia student ett halvår till det tjänar jag ju igen direkt.. plus att jag får gratis plussmeny på max och det är ju oxå trevligt=)

Bara två nätter kvar nu i min gaaaamla säng vars varenda fjäder känns.. sen blir det som att sova på moln ;P Hoppas jag iaf:P

Imorgon är jag även ledig fastän det är måndag.. Det var länge sen sist!
 skönt de ska bli.. ska vara hundvakt åt nisse så jag hoppas att det inte regnar då kan man fara på långpromenad
Nu är klockan mer än halv två så nu ska jag hoppa under täcket..

Heipa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0