Tandläkare

Jag hade bestämt mej att aldrig mer i hela mitt liv gå till tandäkaren. Men sen fick jag höra skräckhistoria hur det kan gå då å beställde genast tid.. Så nu sitter jag här å ska dit om två timmar.. Jag är fruuuktansvärt rädd.. tror nästan jag kommer få hjärtinfarkt när jag är där. Jag HATAR tandläkare av alla slag.

Ja det var de klaget. Jag är Nissevakt nu. Han skäller åt allt. Det var lite kul när brevbäraren kom och kastade in posten han visste inte vars han skulle ta vägen.

Igår har jag klippt mej.. några centimeter.. så håret e elt mjukt å fint nu! I like! Har även en lugg som funkar nu.. jobbigt när den är för lång..

Imorron kommer äntligen Sanna Det ska bli sååå kul! Syn bara att hon e sjuk men det är alltid nån av oss då vi ses..
 
Sen jag med min vanliga tur.. datorn jag beställde funkar ju givetvist inte.. så irriterande!!  Ska skicka tillbaka den snarast.. men som tur e får jag låna dator från syrran tills den kommer tillbaka..

Nu ska jag nog borta tänderna och knarka lite flortabletter känns som bäst..
Undra hur många hål jag har.. minst 10 tror jag.. eller 8 iaf.
Heipa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0