5 Dagar kvar till semester!

Idag och igår jag har jobbat, usch jag verkligen tycker det är tråkigt att jobba på mitt jobb.
Om någon har ett nytt åt mig så hade det varit utmärkt att meddela det nu, så jag slipper vara kvar när dom flyttar till andra sidan stan.

Jag har välidgt ont i min högra del av armen, kan det bero på fel arbetsställning kanske? Troligtvis.

Nå det var dagens gnäll.

I fredags var det Idolfinal och Marie vann, det tyckte jag var bra, men jag tycker ändå att Daniel skulle ha vunnit alltihopa.

Igår gick jag och la mig typ klockan 22.00 det är inte ofta det händer, men det blev sent på fredag å sen upp klockan 6 på lördagmorgon.

Nu är det fem dagar att arbeta kvar, sen är jag ledig, i TVÅ veckor.
Så på lördag hoppar jag på tåget till Kiruna och är där till den 21:a eller den 22:a
Sen åker jag tillbaka hit till Skellefteå med mamma å pappa å så firar vi julen här, hos storebror.

Imorron och på tisdag jobbar jag kväll, så jag kommer nog vara aningen gnällig då oxå, jag gillar INTE att jobba kväll, jag gillar att sova på kvällen. Men egentligen skulle jag ha jobbat de hela veckan men som tur är så behöver jag inte göra det mer än två dagar, tur det man vill ju hinna träffa sina vänner lite oxå innan julledigheten.

Heipa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0