Ondagen

Idag var jag å träffade mina tjejer, Anna Irene, Maria och Milla.
Vi var å fikade, det var väldigt trevligt avslut på det här året.
Det känns lite tråkigt att det verkligen börjar närma sig deras flytt.

Vad ska jag då göra på Tisdagar?

Imorgon ska jag och storesyster gå och köpa klart de sista julklapparna, skönt att ha det bortgjort.
Jag har även köpt den hemliga julklappen.

I våran familj har vi en säck dit alla ska köpa en julklapp som ska passa till alla, det är inte världens enklaste att komma på vad man ska köpa till den, sen får alla ta varsitt paket därfrån.
Så köper vi inte kors och tvärs åt varandra.

Nu ska ajg läsa min bok sen sova.
Jag tänke en tanke att jag skulle försöka komma upp tidigt imorgon och kolla tv på morgonen, det är ju Lucia, det kan ju vara trevligt att börja dagen med att se en sån på tv.
image18

Heipa

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

hej! vad kan jag köpa till min pojkvän i julklapp? :)

2007-12-12 @ 23:36:04
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0