Snart ska jag resa

I övermorgon så åker jag tåg, eller först buss till Bastuträsk kl 09.10. Usch 7 timmar tar det, jag gillar inte rikigt det men men.

Det gick ju värre med mitt Lucia mys i morse, jag vaknade när klockan ringde, så stände jag av den och somnade om, sen vaknade jag 20 min innan jag började, så det blev stressigt till jobbet kan jag lova.
Nå nå, bättre lycka nästa år=)

Idag har jag jobbat min sista dag nu på två veckor, förstå ändå vad skönt att slippa att vara där i TVÅ veckor, och alla ursäkta språket men alla helvets jävla F9:or.

Imorgon har jag fackutbildning, det kan nog ändå bli intressant, och så får man ju gratis mat, och fika=) Två gånger=) Jippie

Imorgon så ska jag laga följade:
Potatisklyftor.
Och
Kyckling filéer som man för då har i ugnen ett tag, sen gör man en fyllning med västerbottensost, ett ägg och lite lök och salt å peppar, snittar upp kycklingen å fyller den med det.
Sen in i ugnen tills det är klart.
Och
Sen blir det en god hemmalagar pulversås till det
=)
image19

Vad hemskt det kändes att äta det med den där gulliga på bild.

Nä nu blir det boken.
Den måste jag komma ihåg att ta med på resan sen.

Heipa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0