Tisdag igen

Åter igen favvodagen, har visst glömt att skriva på ett tag, men det har inte hänt så mkt den senaste veckan, har varit helt nykter i helgen å så där.
 Idag har Anna å Milla å Irene varit hit å vi har ätit massa, så man är då mätt nu iaf=)

Jag tror jag har fått ögoninflammation eller nåt.. det gör ont iaf, är uppsvullet och kliiiiar..
Få se hur illa det är på morronen om man kan öppna ögat då eller om det kommer vara helt igen murat..

Jag har läst två Martina Haag böcker nu, dom är väldigt lättläst, tar inte länge att läsa dom, underbar och älskad av alla var himla kul men dom här två, martina koden och hemma hos martina var inte lika bra tycker jag.

Nu ska jag börja med Fredrik å Filips bok, hoppas den e lite bättre.

Jo en kul sak, mamma å pappa var hit i fredags! Fick min födelsedags present då!

Nu ska jag sova

Heipa

Kommentarer
Postat av: de du ;)

va fick du då?

2007-12-05 @ 11:33:13
Postat av: matos

filip & fredrik-boken kommer va grym!=)

2007-12-05 @ 19:42:31
Postat av: Lisso

Hej!
Nu har jag också skaffat mig en blogg =)
Det är ju som lite småkul ändå..
Jag satte dit dig också på en länk, tror de blev rätt iaf =)
Hoppas allt är bra!
Puss

2007-12-07 @ 16:07:07
URL: http://lissanmodig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0