En Tattoooo

Jo nu mera är jag innehavare av två tatueringar.. tror de blev fint=) Men nu har jag glagpack på hela foten som jag ska sova med.. ska undersöka det närmare imorgon!
Jag var så nervös innan att jag trodde jag skulle dö men de gick helt okej faktiskt! =)
Camilla du hade rätt de var inte så mycke farligare att göra på foten än nån annan stans!

Sanna är här nu de e kul!=)
Imorron kommer även far min å ska hjälpa mej med lgheten..
Om nån annan vill hjälpa till är ni välkomna till nya lägenheten imorron efter 10.00:P

Nå nu ska jag kolla lite tv har ont i skallen har varit på helsänn hela dagen men nu kan man slappna av!

Natti
Heipa

Kommentarer
Postat av: camilla

fan vad najs att du har tatuerat dej! du får slänga upp en bild så jag får se! jag tror jag ska beställa tid o göra en i slutet av sommaren, har inte riktigt bestämt mig bara... o grattis än en gång till lägenheten! puss

2007-06-17 @ 15:08:44
Postat av: Lisso

Heeeej!
Grattis till ditt nya hem, måste kännas underbart!!
Kul med tatoo, snart kommer du ju hit, så får jag också se den, spännande =)
Hoppas allt är bra annars! Puss o kram

2007-06-21 @ 10:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0