Lägenhetsägare!

På allvar nu! Jag har skrivit på alla papper och allt är klart.. har nycklarna å de=)
Nu äger jag mitt eget hem! Kom tillåmed ihåg att ringa å försäkra hemmet i morse=)

Redovisningen i måndags gick bra.. ska bara ändra ex antal stavfel så är det heeeelt klart!

Idag har ajg varit hos anna hon hade gjort wook som var helt underbar! Faktiskt de godaste jag ätit på länge!
I helg kommer antagligen kusinerna! Eller iaf Sanna kommer imorron och förhoppningsvis Andreas på Fredag..

Om exakt två dagar är jag nytatuerad vid den här tiden=) Jag ska lägga in en bild sen kanske.. eller så kanske jag bara visar den på riktigt:P De blir på foten iaf!

Imorron börjar jag kvart i tio så lite sovit får man! skönt!

Nä nu ska jag lägga mej!

Natti
Heipa

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag kommer förbi ;)

2007-06-14 @ 17:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0