Lurad

Jag har blivit lurad.. Av telia. Jag var å köpte en ny telefon.. närmare bestämt en sony ericsson z610i svinsnygg alltså.. Så när jag kommer hem å startar den så finns de redan massa bilder å telefonnummer i telefonen.. Alltså är den ju inte ny.. Jävla idioter.. Men imorron ska jag gå tillbaka med den.. fattar som inte hur dom i en butik kan pyssla med sånt.. nå nå

Sen hände de en annan grej igår.. jag var på väg till stan för att köpa mej ite alkohol. å då jag e påväg så kommer de visst en ryss tjej å säger att hon visst ska bo här.. så nu bor jag visst ihop igen.. jag är så less! Jag vill bo ensam.. så om nån då vet av en lägenhet i skellefteå meddela gärna mej. Jag köper en helst. NU

Idag är jag fruktansvärt bakis.. nu börjar jag bli människa igen.. men de har inte varit en rolig dag alltså.. Men igår var de däremot svinskoj! Vi e verkligen ett härligt gäng på jobbet alltså=) Å nästa helg e de fest igen de ska bli skoj!

Nu e jag trött som satan ska nog laga lite käk så man får lite lunchlådor å sen blire sängen.. jag e verkligen totalt slutkörd..
Heipa

Kommentarer
Postat av: maria

kul att du åker på en ryss när du väl får nån. Pratar den svenska?

2007-06-04 @ 17:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0