Ojsan Hoppsan

Imorse.. så råkade jag visst köpa en lägenhet.. =)
Så här var de att jag åkte å kollade på den.. Dom har rökt inne så man måste tapetsera om å måla om taket å sånt.. Men den var billig så de e helt klart värt de!
Ska bara till banken imorron å höra så jag får ta lån så är lägenheten MIN sen!=)
Och de bästa av allt är att den står helt tom så jag får flytta in typ direkt.. Gu va jag är lycklig! Hoppas de inte blir nå tjorv på banken imorron bara.. men hon trodde de inte skulle vara nå problem då jag var där sist.. Jag är ju en skötsam dam=)

Så har jag äntligen fått tid till en tatuerare så nästa fredag har jag ett nytt konstverk på min kropp. närmare bestämt foten om jag inte helt plötsligt ballar ur.
Jag har känt mej helt lugn inför tatton men nu när jag fick tid så fick jag en pytteliten klump i magen, för även om smärtan är uthärdlig så är ju ajg världens mesigaste tjej. Men Jag ska ta med mej någon som kan hålla mig i handen:P

Nu ska jag skriva de sista på min uppsats å sen ska jag maila iväg den!

Skriver imorgon hur det gick med lägenhetsaffären.!
Det är så typsikt att man sånna här dagar jobbar dom värsta tiderna, som idag från kvart i tio till kvart över sex, totalt omöjligt att hinna till banken eller dylikt.. imorron jobabr ajg till 20.00 jag vill ju vara ledig så jag akn styra upp de här:P Eller sluta i mänsklig tid iaf=)

Heipa!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Tjenna.. GRATTIS om du får den :)

2007-06-07 @ 22:06:30
Postat av: Cajsa

Tjenna.. GRATTIS om du får den :)

2007-06-07 @ 22:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0