Onsdag!


Onsdagsmorron.. Jag har ännu inte börjat med min uppsats.. Fan vilken ångest jag har.. Men ska börja med den snart.. Ska å fika på stan med Linda vid ett eftersom hon flyttar till fjollträsk snart.. innan de ska jag ha skrivit några rader iaf.. Rubriken kanske iaf..=)

Igår käkade jag å Camilla tomatsoppa och de var jättegott.. länge sen sist.. Ikväll blire tacco med Anna å Cam ska bli äckligt gott=) Sjukt länge sen vi var alla tre å sjukt länge sen jag åt tacos=) MEN igår skulle vi se desperata hemmafruar förståss.. så är de äcklig hockey istället.. jag blir så förbannad kommer hata hockey for ever nu!

Igår var jag å hälsade på Syster å så red jag men hästen ville inte gå vars jag ville.. sen cyklade jag hem därifrån (cyklade dit en dag å orkade inte cykla hem så min cykel var där) Det tog exakt 32 minuter.

Imorron åker jag lastbil till umeå=) Sen kommer Lisso å Ida på lördag så åker jag hem med dom.. De ska bli skoj i helg alltså!

Nä nu ska jag börja läsa om underbara grunder å skriva en rad eller två på uppsatsen!
Ha en bra dag kära läsare!

Kommentarer
Postat av: cam

yo karin!

härligt att vi kan prata via balkongerna nu i vårtider. vi får fundera ut nått smart sätt att singnalera när vi är ute... tack för igår o i förrgår förresten! jäkligt smarrigt, som vanligt =) i morrn blir det umeå, hoppas du får det bra för det tänker jag ha det! kram

2007-03-29 @ 18:13:48
Postat av: cam

yo karin!

härligt att vi kan prata via balkongerna nu i vårtider. vi får fundera ut nått smart sätt att singnalera när vi är ute... tack för igår o i förrgår förresten! jäkligt smarrigt, som vanligt =) i morrn blir det umeå, hoppas du får det bra för det tänker jag ha det! kram

2007-03-29 @ 18:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0