1:a Maj

Idag får man skojjas om man vill, men jag vill inte.
Anna har varit här hela dagen vi har käkat lunch å sånt.. Sen var vi på coop å handlade.. Jag köpte ytterligare ett par skor.. endast de 8:e paret den här våren. Men nu tror jag att jag har hittat ett par sköna skor att gå i.

Ikväll ska jag till Anna, vi ska äta lamm, de har jag aldrig gjort förr va jag kan komma ihåg iaf.. hoppas de är gott. Så är det äntligen Tisdag med Betty och desperata. Jag älskar Tisdagar!

Igår var de slagsmål här utanför mitt hus.. Polisen kom. Usch jag gillar inte att bo här.

Igår var vi även å kollade på en majbrasa den var stor och brann mycket.
Valborgsfirandet skiljer sej rätt mycket här från hur det är i Kiruna.
Här satt alla runt om kring på gräset och hade picknick och smällde massa raketer. Vad jag kan komma ihåg har jag aldrig sett en raket på valborg i Kiruna. Och sen är de ju faktiskt massa snö å sånt kvar där. Dom senaste åren har vi haft majbrasan mitt ute på älven. Men givetvis eldas de ju inne i Kiruna oxå.

Intressant va:P

Nä nu ska ajg åter igen försöka skriva på min uppsats. Det går väldigt segt just nu. Imorron ska jag till skolan har jag tänkt å försöka skriva där. Bara de att jag ska till läkarn kl 14.00 så jag kommer vara så jäkla nervös hela dagen att jag inte kommer kunna tänka..

Nå ha en bra Tisdag alla!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0