Fredag

Jag har allvarliga problem att komma på bra rubriker..
Sitter i skolan nu och borde skriva på mitt arbete.. men jag hade först behövt göra en intervju så jag vet vad jag ska skriva.. Men de blir först imorron..
Ska käka lunch med cam på ett tag istället och sen fara hem och kanske spela betapet eller nå sånt..

Nu är de snart måndag å dags att börja jobba.. de ska verkligen bli skoj.. Speciellt då man får lön.. Jag har ju som inte jobbat på två år..
Men jag hoppas samtidigt att mina arbetstider blir sånna att jag hinner sola oxå lite i sommar.. för de tycker jag e kul=)

Imorron ska jag iväg med syster å systerbarn å bowla.. De ska bli skoj!

Mitt hål i örat gör ont idag! hela örat kanske håller på falla av?=)

Nä nu ska jag göra nå vettigt!
Heipa

Ps igår blev de renköttmiddag det var väldigt gott

Kommentarer
Postat av: Kristina

Illa om örat faller av.. du kanske kan stämma håltagaren då ;)

2007-05-04 @ 14:57:06
URL: http://www.kristinau.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0