Karré, strips å bea

Jag slog till stort.. nu sitter jag här med maten på tallriken och är inte sugen.. Fan oxå..
Min cykel har blivit stulen.. så ser ni en Ncc cykel som är svart och silver hör av er.. Vad e liksom problemet kan folk inte skilja på mitt å ditt.. Man kan väl förifan köpa en cykel om man vill ha en.. men nääää

På lördag blire ferre.. fan va skoj! jag längtar redan å de e bara måndag.. vilken tönt man e:P

Jobbet trivs jag bra på.. de e inte världens roligaste jobb.. men de e mycke folk där å dom e trevliga! De e kul!
Imorron ska jag till sjukhuset men de tänker jag inte tänka nåmer på idag då blir jag så himla nervös.. Usch

Nä nu ska jag gå å diska å koka te..
Nedräkningen till festivalen har börjat!
:P
 Heipa

Kommentarer
Postat av: millan

hej karin!
nu sitter jag också o svarar i telefonen... måttligt underhållande! jag blir ständigt förvånad över hur korkade människor det finns ute i världen. Hoppas att du har det bra, jag saknar dej!
kram

2007-06-03 @ 12:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0