Nu mera en arbetande kvinna

Jag trivs helt okej på mitt arbete än så länge iaf! Skönt att ha nåt att göra på dagarna alltså.. å veta att man får en lön sen.. Min inköps lista blir bara längre å längre. Just nu är en hästens säng aktuellt.. ny tv (minst 40") och ny dator.. =) Kanske måste jobba ett halvt liv först:P

Igår hade vi myskväll alla tjejjer.! Allid lika kul med tisdagar! Idag kommer camilla över på soppa..! Så e de ju greys å de där andra bra på 4an som jag glömt vad de heter!

Annars är livet lite bergochdalbana men så är de ibland! Man vet att de snart går upp när de går ner iaf!

Nä nu ska jag göra de fint här tills när exsambo cam kommer=)

Hei

Kommentarer
Postat av: cam

hej hopp!

tack för igår kära du, tisdagar o onsdagar är verkligen veckans höjdpunkter. så jäkla trivsamt o mysigt! hoppas att du har det lika mysigt utan mig nu i skrivande stund... vi hörs i morrn!

2007-05-10 @ 22:31:43
Postat av: Anonym

Är du så hårt arbentande så du inte ens hinner skriva i bloggen? ;)

2007-05-16 @ 21:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0