Äntligen Fredag!

Okej fast om man nu kollar på klockan så är det ju Lördag nu=)
Hur som helst så betyder det att jag inte behöver gå på jobbet imorgon.. Det blir att göra nåt betydligt trevligare...
Ska även storstäda imorgon är min plan, det är lite väl stökigt i mitt hem just nu..
Men då blir det fint sen då det blir klart=)

Idag fick jag ett samtal på jobbet att det var något som väntade på mig utanför min ytterdörr, det var jättespännande och jag blev jätteglad sen när jag kom hem.. 
Det var verkligen fint! 

Nyss har jag och min kompis tittat på fucking Åmål, det var kul för det var verkligen väldigt länge sen jag såg den. Typ när den kom ut på bio skulle jag gissa..

Idag har jag även varit hos brorsan å syrran å deras familjer var där å vi käkade kladdkaka, det var verkligen trevligt.. Synd bara att jag jobbade kväll så jag inte hann vara med hela kvällen..

Nä nu ska jag sova så jag orkar med morgondagens bravader..

Heipa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0