Elak Busschafför

Idag vaknade jag och var jätte lessen.. Tårarna bara sprutade.
Jag drömde att jag tog bussen till Kiruna för jag skulle hem och hälsa på. Så när jag kom till stan så skulle jag hoppa av bussen vid okq8 på luossa, inte nu för att jag vet varför jag skulle av där, så jag plingade och busschaffören stannade INTE, så jag skrek till honom att jag skulle av och han stannade på nästa busshållsplats som var vid den där fyvägskorsningen där neråt mot norgevägen, så precis när jag skulle kliva av bussen så körde han iväg och sen stannade han nere på Norgevägen.
Så var jag precis påväg att kliva av och jag hade min mobil i handen, så kom han och tog min mobil och skrek att jag skulle hoppa av genast utan alla mina väskor.
Så där stod jag helt ensam ute på norgevägen utan ens en mobil och alla andra saker, och grinade.
Så gick jag hem till Lisso i glada 27:an och när jag kom innan för dörren berättade jag vad som hade hänt och flännade ännu mer och då vaknade jag och var precis lika lessen som i drömmen.

Tur att det bara var en dröm=)

I övrig så har jag jobbat hela dagen, till klockan 20 då endast idag, sen gick jag på ICA och köpte mig en hårfärg som hette guldbrun och färgade håret när jag kom hem.
Guldbrun=Mörkbrun

Igår började jag läsa Linda Rosings bok. Den är inte så bra, hann väl igenom de första 100 sidorna och det känns som att jag hade kunnat skriva en mer spännande bok om mitt liv än vad hon har gjort, hittills i boken iaf...
Ja för herregud när hon gick i mellanstadiet fanns det pojkar som kallade henne för PLANKAN, man förstår att han hade en traaagisk uppväxt...hmm...

Det var allt för idag!

Förresten, verum hälsofil har äntligen gjort en fil vars det är mer än 0,5 i fetthalt, jag gillar inte lättfilar det ska vara fett i så dom blir lite krämiga och goda!

Heipa

Kommentarer
Postat av: cajjan

men du nästa vecka kanske? har haft fullt upp idag ändå.. KOmmer att åka till mjällom (nellis hemtrakter) i morgon. men nästa vecka vettja :)
kramilur

2007-11-15 @ 23:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0