FavvoTisdag

Idag är det äntligen Tisdag igen, det är den bästa dagen på hela veckan.

Idag har jag jobbat, kom hem sattit upp nya gardiner.. fixa min nya fina julstjärna, diskat, dammsugit och skurat. Jag känner mig verkligen duktigt, så har man hela kvällen kvar nu=)

Precis där efter diskningen så plingade de på dörren och jag tänkte konstigt vem kommer och hälsa på mig nu som inte ringt innan.
Så öppnade jag och utanför står SurUlla från en trappa ner, jag tänkte SHIT
Vad jag har nu gjort...
Så sa hon typ "Hej Karin, jag har en fråga till dig"
Och jag som kände mig liten som en mus fick fram ett ynkligt "okej"
Tänkte okej, nu ska hon säga att jag inte städat tvättstugan, levt om för mycket för sent, ja eller vad som helst..

Men hon var riktigt trevlig! Så från och med nu är hon TrevligaUlla=)
Hon frågade om jag ville bli sån där extra revisor i bostadsrättföreningen, självklart ville jag det.
Siktar på att bli åtmindstånde ordförade till nästa år.

Hon upplyste mig även om att jag ju faktiskt äger 1/12 del av det här huset, så jag är nästan husägare alltså:P

Nu ska jag ta en lång och skönt prommenad i det härliga vädret till Anderstorp.
Underbart...

Heipa

Kommentarer
Postat av: Ss

nää alltså jag jobbar ju som vimmelfotograf på Babylon.. inget annat :) men igår var det inte mkt folk ute så det blev inte många bilder heller..trist!
Trevlig helg!! Kraaaaaaaaaaaaaaaam

2007-12-01 @ 14:19:55
URL: http://ssan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0