Fil och flingor

Idag var sista dagen jag jobbade till 22.00 den här veckan.. dom andra två jobbar jag endast till 20.00
Herreguud va less jag är alltså. Tur att det väldigt snart är helg.

Jag hade behövt hinna på stan nån dag den här veckan, kanske man skulle försöka imorron innan jobbet..
Idag har jag för övrigt köpt 6 förpackningar linsvätska. För det kan ju vara väldigt bra att ha:P

Jo just måste lämna in min telefon på lagning oxå, igen. Hoppas jag får en ny mobilmodell snart är lite less på allt strul med den där Z610i den rekomenderar jag definitivt INTE er att köpa.

Jag önska att det vips dök ner en trisslott i min brevlåda och vips så vann jag 25000 i månaden i 25 år. Det hade varit trevlig.
Men idag fick jag ett brev av Sanna det var verkligen oväntat och roligt! Ett riktigt på riktigt brevpapper!!=)

Heipa


Kommentarer
Postat av: Jullan

Jag ringde dig igår, men jag förstår nu att du inte slutat än. Jobbigt med så långa dagar, det är ju helt sjukt att man får ha så många kvällsskift! Kram

2007-11-15 @ 12:26:50
Postat av: kusin

hihi, kul med brev ;)
skaffa en ordentlig telefon istället för skit!

2007-11-15 @ 20:30:06
URL: http://ssan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0