Hemkommen från krogen

Nu kom jag precis hem från krogen.. det var väl sisådär ute idag, vi var å käkade på Pompei så jag har varit alldeles för mätt alltså, var jobbigt att dricka..
Sen efter vi hade varit där så skuile vi på fest på villan så jag å johanna knatade dit, slet upp dörren och gick in bland folket, det var bara ett litet problem det var ju nämligen fel felk där.. Vi skulle ju nämligen till villagatan och inte till studentvillan.
Så det kan gå, lite pinsamt men vi hamnade ju rätt tillslut.
Det var folk på festen som jag ärligt talat hade klarat mig ganska bra utan att träffa, men annars var det väl rätt trevligt!
På krogen var det som ändå bra med folk men jag vet inte folket blir som yngre och yngre.

Nästa helg ska jag då vara nykter, det har blivit alldeles för mycket festande, det känns som att kroppen ändå tar lite stryk av att festa så här.

Nu ska jag dricka ett stort glas med vatten sen blire sängen.

Heipa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0