Tisdag utam mina damer

Idag är det Tisdag, som vanligtvis är min favvodag, men idag jobbade jag kväll.
Vilket betyder att det blev inget tisdagsmys med mina Anna och Camilla.
Nå men nästa vecka är det ju Tisdag igen som tur är!

Johanna hämtade mig när jag slutade klockan 22.00 så for vi hit hem till mig och hon färgade håret å så stekte vi plättar och kollade avsnittet desperata som skulle vart på tv på hennes dator.
Så jag fick se mina älskade hemmafruar iaf=)

Två kvällar gjorda, tre kvar, det är verkligen synd om mig alltså.

Men nu har jag tagit tag i mitt leta nytt jobb lite mer än tidigare och jag har även semester massor i dec.
Jobbar sista dagen den 15:e, sen jobbar jag bara 27 å 28:e och sen ledig resten av året.

Så då mina kära kamrater kommer jag till Kiruna en sväng!
Och stannar några fler dagar än en helg=)

Nu ska jag sova för jag har tänk i min hjärna att jag ska stiga upp kl 8 senast imorgon och ha tvättstuga.
Hoppas jag tycker att jag ska ha det på morgonen när klockan ringer oxå.

Heipa



Kommentarer
Postat av: kusin

Kul att du kommer till kirko!!
vad har du färgat för färg på håret?
jag är rödhårig numera :)

2007-11-14 @ 15:48:10
URL: http://ssan.blogg.se
Postat av: Ss

ja visst är det kul med post ;)
och snygga foton på oss va?! tvillingarna.hihi.
jo alltså det är inte knallrött..man ser lite rött i...slänger kanske upp nån bild sen. annars kan du se på facebook från halloween..

2007-11-14 @ 22:38:08
URL: http://ssan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0