Trött trött

Jag hade behövt typ en månads semester eller nåt.. Herregud jag bli ju aldrig pigg hur mkt man än försöker sova,,
Jag testade googla på trött och fick 5 800 000 träffar..
Intressant vetanade va...

I helgen var vi ut! Det var rätt skoj men jag var ganska så på lyset. Men det är ju trevligt..
Idag ska jag till Anna och käka, jag misstänker skarpt att det blir tomatsoppa.. och nybakt bröd!

Idag börjar Ugly Betty å så är det även desperata.. Så glöm nu för all del INTE att titta på 5:an idag!
Nu ska jag hoppa i duschen å sen rejsa till Anna.

Ps jag börjat 05.55 imorron snacka min trötthet kommer fortsätta i samma stil

Heipa

Kommentarer
Postat av: sis

nå är du tlött! stackarn :)
vi måste planera en resa du å jag.. en riktig fest-resa :P kuuul!

2007-10-24 @ 14:47:06
URL: http://ssan.blogg.se
Postat av: Cajjan

Seriöst kiruna, vi måste ses. Vi bor i samma stad men i våran takt kommer vi ha hunnit flytta båda två innan vi hinner ses :)
krams

2007-10-24 @ 23:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0