Sista kvällen

Idag jobbar jag min sista sena kväll, nästa fredag gör jag oxå de men då slutar jag kl 20 iaf, ikväll slutar jag först 23.
Det ska bli så himla skönt att slippa kvällarna, och helgerna.
Jag tror jag kommer trivas mycket bättre när jag får ett fast schema.

Idag har jag klivit upp klockan 9, så har jag gjort pasta sallad med kräftstjärtat till middag idag på jobbet, jag gjorde även en pannkaka, glömde dock att smörja långpannan så jag har en litet diskprojekt som jag ska ta tag i strax.
Undra vad mer man ska göra.. det är som tre timmar kvar innan det börjar bli dags att gå till jobbet.

I helgen har Cissi och Niklas varit här, och det var kul!
Dom kom i Torsdags kväll och åkte igår morse, vi har spelat spel, kollat film, varit ute och käkat å sånt där.
Sen for dom till Happis å IKEA.

Heipa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0