Herregud vad jag bloggar idag

Men några saker till, Johan var på Nolia förra veckan, han köpte denna:

En helt fantastisk huvudmassör, den är jätteskön.

Igår var jag hos min arbetskompis Camilla, vi gorde palt, minst 100 st, och nu överdriver jag inget alls,
Det här är ungefär hälften.

Dom blev iaf jättegoda! Så nu kommer det ätas palt tills det kommer ut genom öronen.

Idag har jag och Johanna varit på Eddahallen och simmat, det var första gången sen dom öppnade, det hade blivit fint där, och det bästa av allt var att det var helt fantastiskt varmt i vattnet, det var helt perfekt och jätteskönt att simma, men vi hann inte vara där så länge så stängde dom, deras öppettider vad tydligen till 20.00 än så länge.

Nä nu ska jag sluta blogga för idag, idag ska jag verkligen försöka att lägga mig i tid, men det går ju oftast inte alls så bra, så får se, men hade ändå varit kul att vara halvpigg imorgon efter jobbet när det är fredag.

Heipa

Kommentarer
Postat av: milla

Men GÖTT att du bloggar för glatta livet! jag vill också äta palt... men det känns som inte rätt att äta palt i skåne, då försvinner ju halva grejen. Vad kul att du träffat Anna och Felicia, jag får väl vänta till vintern... Heipa påre

2008-08-15 @ 14:31:39
URL: http://tvivelaktigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0