Flytten

En sak som är bra som har hänt, det är att Johan har kommit in på skolan, kan säga att hade han inte gjort det hade vi haft ett litet lätt problem :)
Även jag har kommit in på massa kurser, arbetsrätt, ledarskapspsykologi osv...
Men är inte speciellt sugen att gå skola så jag ska nog tacka nej till det.

Idag har min kollega Camilla varit här, det var jättetrevligt, vi har ätit jordgubbspaj å kollat lite Nobelmiddag.

I förra veckan när jag åkte buss fick jag mer eller mindre en utskällning av busschauffören, för att jag betalade med en 100-lapp. men det måste man ju ändå få göra.... Så när jag sa att jag skulle ha en ungdomsbiljett till Hedensbyn så tyckte han att jag var gammal nog att veta att man inte betalar med SÅ stora pengar på en buss. Men va fan det går ju inte att ta ut mindre pengar.. Bra start på morronen...

I söndags köpte jag å Johan biljetter med tåget till Kiruna till julen, i måndags ringde pappa å sa att han hade köpt en bil här i Skellefteå och frågade om vi kunde köra upp den till Kiruna då... Snacka om osis...
Men ska försöka sälja iväg biljetterna, så är det nån som vill köpa eller nån som känner nån som behöver biljetter norrut är det bara å säga till dom får bli väldigt billiga bara vi blir av med dom!!

Johan är nu å hämtar hans vänner från flyget, dom har varit i thailand.. kul att få vara brun å fin mitt i vintern... Lyckostar..

Nää nu ska jag kolla lite annat..

Heipa 

Kommentarer
Postat av: Lisso

Hej!

Du kan ju avboka tågbiljetterna ända fram till 24 timmar innan du ska åka, det har jag gjort flera ggr!

Kul att ni kommer, hoppas bara vi hinner ses lite :)

Ni kan komma o hämta mig så följer jag med till poiki, jag har ju inte hunnit vara där sen dom har bbyggt om.. herregud.. Har lovat din mamma flera ggr att jag ska komma, men det blir ju som inte när du inte är hemma.

Oj, nu blev det långt! hihi.



Tur att Johan kom in på skola.

Men har du fått nys om nå slags jobb nu då?

Puss

2008-12-10 @ 23:04:40
URL: http://lissanmodig.blogg.se/
Postat av: Therese

Gnällig busschaufför (=. Skoj att Johan kommit in på skolan. Hoppas du får en trevlig helg. Kram

2008-12-11 @ 20:46:13
Postat av: Anna & Felicia

du har en utmärkelse att hämta i min blogg!



kram kram!

2008-12-13 @ 19:36:42
URL: http://annasmirakel.blogspot.com
Postat av: Julia

Busschaufförer är ena riktiga äckel-surisar! I Boden/Luleå är de ungefär lika trevliga som jag är när jag måste dammsuga när jag inte fått mat på en hel dag och dessutom inte sovit något på natten! Grr!

Hur är det med Karin? Har ni fullt upp med flytt? När bär det av?

Kram kram kram kram kram! Och Puss!

2008-12-13 @ 22:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0