Näst sista Idol

Ja tänk att nästa vecka är det redan dags för Idolfinalen. Förra året på Idolfinalen träffade jag Johans kompisar för första gången, vi har därmed varit mer än ett år med varann nu. Det känns mycket bra.

Jag har fått ett litet hål i tandköttet på vänster sida där nere vars visdomstanden ska komma upp, och man ser lite av den, problemet är bara att mina är inte den vägen dom ska utan dom ligger ner, typ så här fast den ligger HELT ner med "tuggsidan" mot tanden bredvid.

Vilket betyder att det förodligen kommer bli ett stort problem och förmodligen kommer dom måste sprätta upp halva munnen å operera ut den och jag som är lika rädd för tandläkare som att flyga.. Nästa, inte riktigt lika men inte långt ifrån.
Så jag har lite panik ångest över detta, jag hade ju som bestämt mig för att aldrig få några visdomständer, och trodde att eftersom dom ligger ner börde den inte kunna växa uppåt som.. men det är precis i kanten bredvid tanden bredvid som det börjat spricka upp.

Jag har 15 arbetsdagar kvar nu tills jag slutar, det börjar närma sig flytten å allt. Vi måste åka på Ikea och göra en liten handling när vi flyttar dit, bla ett bord med plats för 6, så jag ska sälja mitt 4:a bord, om nån vill köpa det säg till, det är knappt använt, vi äter ALLTID middag i vardagsrummet om vi inte har främmande..
Vi har aldrig någonsin, inte en enda gång suttit ensamma i köksbordet och ätit.

Imorgon kommer det en dam och kollar på lägenheten, hon är lite äldre så jag hoppas hon verkar vettig, för helst av allt vill jag inte hyra till någon ung människa. Men men vi får väl se imorron vad det är för nån.
Har varit å googlat lite på avtal å vi hittade ett som nog blir bra.

Jaa nu börjar idol igen så nu måste jag sluta skriva.
Hoppas bara Kevin vinner, han är helt klart tveklöst bäst av alla där!

Heipa

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, Kevin är sååå jävla självklar i den tävlingen! Oj oj.. grymt överlägsen!



Ha en mysig 2a advent! :D

2008-12-05 @ 21:45:53
URL: http://elinsofie.blogg.se/
Postat av: Therese

Härligt att Kevin gick till final...han kommer ju vinna det här annars är det något som är fel. Oj jobbigt det där med tanden men det går säkert bra. Åh så härligt med bara några dagar kvar att jobba...gissar att du inte kommer sakna jobbet =). Kram

2008-12-07 @ 08:57:42
Postat av: Matilda

Det var precis sådär mina visdomständer låg, som jag var tvungen att operera.. inte för att skrämmas men;)



Nu slutar du snart! känns det skönT?

2008-12-07 @ 23:08:25
URL: http://matildarodin.blogg.se/
Postat av: Matilda

Det är lugnt, det är inte jättefarligt att dra ut dom. Ddu får ju bra bedövning, det jobbigaste är att det låter så hemskt mycket samt att det är lite svårt att äta. Men jag är mesig :)



Skönt. Har du fått något jobb då?



Haha, jag har haft lite mkt att stå i nu. Men jag ska försöka blogga mer, lite svårt att komma på vad man ska blogga om bara :)

2008-12-08 @ 23:05:00
URL: http://matildarodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0