Att stiga upp innan klockan 07.00 en Lördag och jobba är det bästa jag vet

Ja,visst helt utan att överdriva är det ju så...
Fast det finns ju inte så mkt jobb som tur är.. hela tre samtal har det hunnit ringa sen klockan 07.00

Min kollega ska oxå vara här nu, men det är han inte..
Men har hört från säkra källor han han påträffades på Balzac igår.

Igår var jag hos tjejerna på 154 och kollade film, det bjöds på våfflor med grädde och glass å sylt, och det var ju väldans gott!
Vi kollade en film som heter 2 dagar i Paris, aningen konstig film.

Jag har fått lånat morsan å farsans bil så det var skönt att för en gångskull inte behöva gå! :)
Även väldigt skönt i morse är jag skulle till jobbet.

Jaha då var det bara 10,5 timmar kvar tills jag slutar då.

Om någon är bra på veta hur man får tiden att gå, berätta det gärna för mig!
Och alla som blogga, blogga lite idag pliiiz :)

Heipa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0