Denna gång Snodde jag från Jenny

Hur gammal är du om fem år? ja då e jag 27
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Johan
Vilken är den senaste filmen du sett? Kommer inte ihåg men ska snart se "grabben i graven bredvid"
Vem ringde du senast? Johan
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på, för det mesta SMS:a. Men ringa ibland, om jag e telefonpratarsugen=)
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Dom är ihop, men inte gifta.
När såg du senast din mamma? Förra helgen när hon å pappa var hit och hälsade på.
Vilken ögonfärg har du? Gröna
När vaknade du i dag? Jag vaknade lite olika tider med där nångång innan klockan 12.00 var sista gången.
Vilken är din favoritplats? det är i mitt hem och i Byske, och i Poikki. De råkade visst bli tre..
Vilken plats föredrar du minst? Flygplan och tandläkarstolar. Usch
Vad skrämde dig om natten som barn? Kommer inte ihåg...
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Hehe ja de var en kul grej men det är så svårt att återberätta, men kul var de:P
Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
Hur många kuddar har du i sängen? 3 st
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? sockar
Är du social? Ibland=)
Vilken är din favoritglass? Såntdär paket med vanlijglass som har chokladkross i sig, de e gott.
Tycker du om kaffe? Nope, eller sist jag drack de var de ju gott men jag är allergisk mot det.
Vad dricker du till frukost? Proviva hemma å Grönt te sen på jobbet, (äter på jobbet frukosten)
Kan du spela poker? Självklart
Tycker du om att mysa/kela? Finns de nån som inte gör det? 
Är du en beroendemänniska? Nja..
Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig? Nä, men en som fyller dagen innan å en dagen efter
Kan du några andra språk än svenska? Liite engelska typ
Har du någonsin åkt ambulans? Nope
Äger du dyrbara smycken? Jajamen
Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mina ljusstakar på mitt vardagsrumtbord
Kan du byta olja på bilen? Nä jag har ju inte ens en bil
Vilken var den senaste boken du läste? En shopaholics bekännelse av Kinsella, sen är INTE nå bra..
Läser du dagstidningen? på nätet ja..
Prenumerera du på någon veckotidning? Nope
Dansar du i bilen? Har fortfarande ingen bil
När var du i kyrkan senast? I Mars
Ångrar du något i ditt liv? Nja inte direkt..
Hur många adresser har du bott på? ett par stycken, kanske 5-7 st 
Har du hoppat bungyjump? Nää å skulle aldrig göra det heller
Har du kvar blindtarmen? Jajamen
Umgås du fortfarande med din barndomsvän? Japp
Bästa semestern? Jag ska ha min första semster till sommaren om jag inte bytt jobb innan dess, annars har jag ju bara haft sommarlov=)
Men somrarna i Byske har ju alltid varit bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0