Matlusten är då tillbaka

Nyss var jag och handlade med min syster, som vanligt blev det svindyrt men ändå inte så mycket.
Sen när jag kom hem så åt jag helt vanlig formfranska (vit och onyttig) med smör och apelsinmarmelad och ost på, det har jag varit sugen på nu ungefär hela tiden då jag varit sjuk och det var sååå gott.
image39image40

Jag håller på städa ur alla bacieller nu, har tvättat täckerna kuddarna sängkläderna handdukarna kläderna, ja allt jag varit i kontakt med.
Snart ska jag städa tossin och dammsuga men sånna här aktiviteter tar på krafterna kan jag säga, tror jag måste vila en stund så jag orkar med resten.

Idag känner jag mig piggare, halsen är ännu ganska öm, det gör som ont upp mot örat, så är den lite svullen ännu. Febern tror jag är helt borta nu men jag äter alvedon hela tiden iaf. (jag tror de hjälper mot ontet i halsen)
Helgen får bli en vilohelg så på måndag ska jag vara i form igen är planen.
jag tror varenda muskel i min kropp har försvunnit. Det kommer bli jobbigt att börja gå till jobbet fram och tillbaka nästa vecka, men man kan ta de smålugnt iaf.

Nä nu ska jag vila lite å sen ta tag i städningen igen.


Kommentarer
Postat av: sis

fan jag har ju missat lite här på bloggen.. men va fint du har gjort med lila! nästan som min :P

2008-02-15 @ 22:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0