Snart börjar kvällsveckan

Snacka om att jag har söndagsångest idag eftersom jag ska jobba kväll hela veckan lång, usch å fy.
Jag hoppas verkligen det blir liite mindre av det nästa månad eftersom det är en till som ska börja med det nu.

Jag funderar skarpt på att dammsuga och fixa lite här i mitt hem snart.
Idag blev det sovis igen, först vid nästan 1 blev det uppstigning men det är skönt att få sova ut på helgerna.

På lördag ska jag dricka öl, det var ett tag sen sist, jag tror det kan bli trevligt=)
Även helgen efter det blir det öl, värsta partymånaden :P

Heipa

Kommentarer
Postat av: matos

Är det inte 3 till som ska börja? dom där som börja på jobbet för några veckor sen..
Och hur är det med sjuklingen förresten?:/

2008-02-11 @ 16:04:45
URL: http://tores.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0