4:e veckan

Idag är det 4 veckor utan snus, och jag har inte ens tjuvsnusat en enda gång, ganska duktigt!

Just nu är det jäkligt mycket jobb och jag är jäkligt trött hela tiden, jobbar till på Lördag klockan 19, sen är jag äntligen ledig i två hela dagar.

Imorgon kommer mamma å pappa hit till Ske de ska bli kul!

Igår var jag på 154:an och vi käkade piroger och sen kollade vi gossip girl och käkade glass.
Det var väldigt gott å kul att träffa brudarna.

Nu tror jag seriöst att jag ska försöka sova har inte blivit mycke sömn den här veckan.

Natti

Heipa

Kommentarer
Postat av: Gotland

Vad tror du om en liten träff någon gång? känns som om det skulle kunna sitta på sin plats :)
hoppas du sover ordentligt nu.
kram

2008-01-30 @ 23:48:34
Postat av: Kristina

BRA gumman!!!! Jag är stolt över dig!!!!! :D

2008-01-31 @ 08:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0