Jag är på dåligt humör just nu

Och ja antagligen beror det på helvetes snusen, känner mej som väldigt väldigt lättirriterad alltså.
Egentligen vill jag bara sova så att det blir en ny dag som förhoppningsvis känns bättra, bara det att jag sov till halv ett idag så det lä inte vara så lätt att somna.

Tur att man har böcker iaf, det brukar hjälpa att somna när man läser även om man inte är jättetrött.

Nyss har jag ätit jättegod jordgubbspaj.
image25
Inte riktigt som den på bilden men den är verkligen jättegod, men gräddfil och äggfyllning.
Så drack jag en stooor kopp med grönt te, och sen mitt i fikandet blev jag hungrig å åt två rostade mackor oxå.

Hela veckan jobbar jag från 07.00-16.00 skönt att ha fasta tider en hel vecka. Men inte lika populärt nästa vecka för då jobbar jag från 14.00-22.00 varje dag.
Jag hatar hatar hatar hatar att jobba kväll.

Nä nu blire ett försök att sova.

Heipa

Kommentarer
Postat av: Gotlänningen

jag kanske helt enketl skall ut och gå med dig istället för att fika? jag har gått upp massvis med kilon under julen :/ mindre roande.
Bok tips kan du få i massor av mig :)
kramlilur

2008-01-07 @ 01:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0