Jag brukar tänka på när du skattar, åt hur jag skrattar, när jag skrattar

Komplicerat att formulera det där bra, men min vän Krisso, hon har så himla härligt skratt, så när vi pratar och hon skrattar, vilket vi gör ganska mycket när vi pratar så bara måste man skratta med henne, för det verkligen smittar av.
Ja å så idag så sa hon att hon brukar tänka på det, hur jag skrattar åt hennes skratt när hon skrattar=)

Idag efter jag skrev sist så har jag spelat ett gäng BETA med syrran, jag vann de flesta gångerna:P Pratat med Julia, tittat lite tv, ätit 3 kg ostbågar, gått till köket gått till soffan gått till sovrummet fram och tillbaka 20 gånger typ, sen har jag som sagt pratat med Krisso, i en å en halv timme.
Jag har på ren svenska inte gjort mycket vettigt idag, men vissa dagar är det skönt att inte göra nå destomer.

Jag fick låna en bok av Matteus idag, den heter "Veronika bestämmer sig för att dö"
Har nån ett bra tips på en bra bok? måste beställa mig några nya snarast.
Matteus har för övrig gjort mig sällskap i mitt sluta snusande, vi är så duktiga, men han fuskar med Onico.
Imorgon måste jag nog fan göra nåt, kan inte sitta här på soffan och mögla hela helgen, kanske blir en promenad i ljuset om det inte är allt för kallt, och är det kallt har jag ju iofs kläder.

Nä nu ska jag läsa klart Gynning, se hur hennes liv slutar där i Ego girl.

Det känns så skönt på kvällen när man ska sova att man har varit så fantastisk duktig och klarat av ytterligare en dag utan snus, så känns det skönt att veta att man ska sova några timmar och under den tiden så är jag inte medveten om hur sugen jag är på snus, om jag nu inte drömmer förstås, och det bästa idag är att det är fredag idag så jag får sova ända tills jag vaknar!

Nu tänkte jag sätta in en fin bild här med det blir bara error, så ni får tänka er en egen bild då, som passar till vad som helst i texten:)
Om ni kan gissa vad jag tänkte sätta en bild på så får ni 200 000 kronor.
Lycka till!

Heipa


Kommentarer
Postat av: Monica

beror på va du vill läsa -kommer ej ihåg författaren,zebra flickan, sandra gustafsson maskrosungen,eller hillevi whal
kärleksbarnet,
sopie kinsella med shopoholic

2008-01-05 @ 00:16:53
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se/
Postat av: Monica

då kommer du gilla dessa ,) dom 3 första är självbiografier ,börja med zebra flickan, sopie kinsella böker är as roliga hahaha säg va du tycker om du läser dom ;)

2008-01-05 @ 00:26:59
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0