Läskigt!

Nyss när jag satt här med min dator och MSN:de lite så blev jag visst utloggad så stod det att jag loggats in på en annan dator. Kanske dags att byta lösenordet jag haft sen jag var 13.. Kan ju vara några som råkar kunna det.
Måste bara komma på nåt fyndigt.

Jag har nu jobbat hela helgen, det suger ju kan jag säga, idag har det väl snittat på 10 samtal i timmen, varav 5 av dom varit felringningar och övriga tagit max 20 sekunder. Det känns verkligen meningsfullt att sitta på jobbet sånna dagar.
Men rätt skönt om man jämför med vardagar eftersom mitt jobb är kraftigt underbemannade måndag-fredag.

Jag börjar bli aningen trött nu alltså. måste upp väldigt tyidigt både imorgon och övermorgon, senast klockan 6 måste jag gå hemifrån.
Men då kommer man vara pigg när man kommer fram iaf, hoppas bara att det inte blir så mycket kallare bara.
Idag har jag nästan fått skavsår, det hade verkligen varit mardrömmen, men på vägen hem knöt jag skorna så det gick bra ändå.

Idag hela kvällen har jag varit våldsamt sugen på grillat kött.
Jag längtar väldigt mycket till sommaren

image36

Nä nu ska jag sova.

Heipa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0