Nu är jag besviken...

På min sluta snusa vän, för han har tagit en snus idag, annat är det med mig jag klarar det!
Det var ju väldigt onödigt har man klarat en vecka och 2 dagar så klarar man det nog helt bara man ger sig fan på det.

Jaja, idag är det äntligen fredag och nu är det även efter jobbet, känns helt underbart att inte behöva gå dit på några dar.
Jag ska äta middag snart, vet inte vad riktigt bara. men det blir nog nån form av kyckling och nudlar.
Egentligen är inte kycklig så gott när man tänker efter men har har hur mkt som helst i frysen så de e väl bara å äta.

Få se om man kanske tar sig ork att gå runt broarna, men jag tror nog att det kanske blir paus med det idag, känner mig lite trött alltså.
DEt blir nog städprojekt här hemma istället, hade behövt dammsuga, det fastnar småstenar i fötterna ibland när man går på mitt golv.

Nå skriver nog mer ikväll.

Heipa

Kommentarer
Postat av: matos

äh du ser ju det hela från fel håll. Jag behöver inte snusa jag har däremot smak för det goda i livet=)..

2008-01-11 @ 17:37:51
Postat av: camilla

tjabba! fan vad impad jag blir karin, inte trodde jag att du skulle fixa att sluta snusa bara sådär =) se nu till att inte få nått återfall på fyllan, då är man som svagast...hoppas att du lyckas göra nått gott med kycklingarna. vi hörs nästa vecka för då kommer jag upp!
kram

2008-01-11 @ 18:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0