Ny frilla, fortfarande ingen prilla

Se på fan vilket rim jag fick till där!
Jo jag har klippt mig idag, fast jag har väl inte direkt en ny frilla, toppat det bara lite typ.
Men jag har iaf ännu inte snusat, jag är så duktig!!

Idag har jag varit hos min brorsa, han bjöd på middag, det blev pasta karbonara och pannkaka (för alla söderlänningar som läser min blogg så är det sån man gör i ugnen ;) )

Idag använde jag linser för första gången igen sen innan jul nångång, satan det har svidit i ögonen, måste börja försöka vänja mig vid det igen.

Ja sen har det väl inte hänt så mkt mer idag.
Jag är verkligen aptrött, ska hoppa under täcker nu,
MEN nu ska jag berätta! Imorron efter lunch, då har mer än halva veckan gått!
Jag längtar tills det blir helg!

Heipa

Kommentarer
Postat av: tore

jag är då också snusfri än minsann.. jag var *såhär* nära att ta en under hockeymatchen idag när AIK tappade till 2-4. då spelade inget nån roll längre liksom..=)

2008-01-08 @ 22:55:36
URL: http://tores.blogg.se
Postat av: Sis

vilken blandning, pasta och pannkaka? :)
du är så duktig som inte snusar!!
kraaaaaaam

2008-01-10 @ 14:47:21
URL: http://ssan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0