Vad ska jag göra heeela veckan

Nu har jag varit hemma sen i torsdags.
Idag har jag städat min byrå, sorterat mina räkningar, städat toan, diskat, dammsugit, skurat. i helgen har jar tvättat alla mina kläder.
Vad ska jag pyssla med på dagarna till på fredag?
Man skulle haft en cool hobby alltså.

Morgondagens projekt blir att ta sig ut iaf. Ett varv runt broarna hade suttit fint.
Idag har jag endast varit ut till soptunnan.
Jag har nämligen bestämt att jag är alldeles för sjuk för att kunna jobba imorgon.
Bättre att vila upp sig så man har nya krafter till helgen när jag jobbar nästa gång.
Å dessutom har jag ju så bra schema att jag jobbar sista helgen i jan (nu till helgen) och första i Feb, så det blir en jäkla massa dagar i rad. Tack tack kära jobb.

Heipa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0