Nu har jag stulit av Anna

Namn: Karin Tannerdal
Födelsedag: 29 oktober
Hemstad:  Kommer från Kiruna, bor i Skellefteå
Ögonfärg: Grön
Hårfärg: Brun
Längd: 167.5
Högerhänt/vänsterhänt: Höger
Civilstatus: Har min allra världens bästa Johan
Värsta ovanor: Ororar mig för mycke över allt
Stjärntecken: Skorpion
Skostorlek: 38
Är dina föräldrar skilda? Nä dom är ihop
Skor i dag: inga än så länge
Rädslor: Jaa vars ska man börja, läkare, tandläkare, flyga, att bli sjuk, olycklig att nåt ska hända nån jag känner osv
Mål för året: Oj, skaffa ett arbete där man får en lön man är nöjd med
Det första du tänker på när du vaknar: Det kommer jag sällan ihåg

Antal...
Personer du kysst:  Ett par
Syskon: Johan å Maria
Piercings:  En i Naveln
Tatueringar: På skuldran en som syns på bilden nedan och på foten har jag några blommor

Framtiden...
Namn på barn: Ingen aning
Vad vill du bli när du blir gammal? Lycklig
Drömjobbet: Jag har som inte kommit på det ännu, trivs ganska bra med mina arbetsuppgifter just nu

Favorit...
Mat: Oj, det är lite olika, tacos e gott, mammas kycklingpaj, syrrans Palt sen är souvaskebab gott, kan inte riktigt bestämma mig
Sport: Vattengympa
Djur: Njaa..
Glass: Isglass om det är varmt 
Godis: Tveklöst choklad
Tuggummi: Extra
Helgdag: Alla helgdagar som infaller så man får vara ledig en vardag :)
Årstid: Sommar!! Älskar när det är varmt och solig!!
Tandkrämsmak: hmm.. mint?
Radiostation: Lyssnar inte på radio

Har du någonsin...
Varit kär? Jadå, är verkligen kär i Johan
Rymt hemifrån? Nja inte längre än till kvarteret bredvid på sin höjd
Skolkat? Oh ja
Sovit utomhus? Det har nog hänt man slumrat i solen men aldrig en hel natt helt utomhus vad jag kan komma på
Gråtit i skolan? Det kan ha hänt
Spytt i skolan? Jo har nog fått magsjuka där nångång
Velat bli modell? Nope
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag? Jepp
Sett en död människa? jo
Använt droger? Nånä 
Ätit sushi? Jo men det är äckligt!
Retats? ja

This or that...
Cider/Öl? Öl
Pepsi/Cola? Inget av det
Mc Donalds/Burger King? Donken
Jordgubbar/Blåbär?  Jordgubbar
Kött/Veg? KÖTT
Tv/Film? Film
Kinesiskt/Mexikanskt? Räknas tacos som mexi? då tar jag det 
Kakor/Paj? Pajj

Kan du...
Gå ner i splitt? Nä, verkligen inte
Vissla? nä det kan jag inte
Blåsa en bubbla? Med tuggummi svar JA
Ha dina ögon i kors? Ja
Nudda näsan med tungan? Nä det kan jag inte

Vem var den senaste personen...
Du nuddade? J
Du pratade med? Carro
Du smsade med? Jenny 
Du kramade? J 
Du skällde på? Kanske J, sorry

Senast du...
Skrattade? Igår
Grät? Det var nog kanske en dag förra veckan tror jag 
Kollade på film? Vi såg en film i måndags, men såg aldrig slutet måste se den igen
Tuggade tuggummi? Tuggar ett just nu
Drog ett skämt? Sickade nog en rolig historia med sms nån dag här i veckan
Sjöng en sång? i tisdags när vi kollade allsång på skansen

Just nu...
Vad ser man utanför ditt fönster? E4 = massa bilar
Lyssnar du på musik nu? Nope
Om ja, vad?
Vad har du på dig? Täcke
Vad är det på din musmatta? Har ingen, har en bärbar dator  

Har du...
Blivit kallad hora? Ja det har man säkert
Ljugit om din ålder? Eventuellt ja :)
Bråkat utan anledning? Det händer väl.. 

Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol? Jo det har ju varit både festival och midsommar
Rökt? Nej
Shoppat? Jo senast i lördags så köpte jag mc kläder, idag blir det stan å lite till shopping
Bakat? Jo igår gjorde jag en morotskaka
Motionerat? Nja inte mer än gått eller cyklat till jobbet
Solat? Ja, förra veckan då det var fint väder nu är det ju bara molnit och jävligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0