Semestern regnar bort

Det känns ganska onödigt att ha semester när det är dåligt väder, förra veckan var ändå okej, men den här veckan suuuger, jag som annars brukar ha tur med vädret, ibland iaf. Men hoppas det blir bättre nu till helgen iaf.
På måndag ska jag tillbaka till jobbet i 2 veckor, det känns förjävligt, jag har ingen lust alls, jag hade velat ha semester i 2 månader, minst, men som tur är så ska jag bara jobba två veckor sen har jag semester igen.

Idag har jag varit och fikat med Therese som jag vikarierar för, det var roligt att träffa henne å se lillen som hade blivit ganska stor och lik sin far. Det var kul med allt skvaller även :) Vi var på Kitchen å käkade kyckling med mangosås och potatisgratäng, det var riktigt bra faktiskt.

Idag ska vi åka till Byske, jag å Johan och några vänner, så ska vi grilla och dricka en öl och ha det mysigt, sen imorgon blir det mest troligt Pite Dragway å sen blir det Byske med grillning igen på kvällen, det kommer nog att bli en bra helg.

Nä nuy ska jag försöka få liv i Johan som tagit en eftermiddagslur i en si så där två timmar :)

Heipa


Kommentarer
Postat av: milla

yo bruttan!



då var det dags för semester igen för din del, grattis igen! hoppas att ni kommer iväg på en härlig roadtrip. och säg för guds skull till om ni svänger förbi skåne, även om det bara är en snabb genomresa! och just det ja, bloggen du väntat på är i gång... kram

2008-07-20 @ 23:13:48
URL: http://tvivelaktigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0