Lördag

Jaha äntligen är det helg, synd bara att den strax är slut, tiden går alldeles för fort då man är ledig,tur att det bara är en 4 dagars vecka nästa vecka, och efter det är det bara en endaste vecka kvar till semestern, Jippi.

Idag har jag cyklat till min syster på morgonen, sen tog vi en prommenad till Ursviken där barnen hoppade som tokat i hopptälten, och så käkade vi lunch där. Sen gick vi tillbaka till syrran å där blev jag kvar ända till halv tio typ.
Så det blev verkligen en heldag.

Sen kom (håll i er nu) syrrans mans brorsas tjej å hon råkar ju vara frissa så nu har jag fått toppat håret.
Det känns skönt! Dock tror jag ju inte att nån kommer märka det.. men men..

Nä nu har jag inte så mkt mer att skriva, ska vänta på att Johan kommer hem han är och hyr en film, sen får man snart äntligen SOVA! :)

Heipa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0