Midsommarhelgen

I fredags så kom vi iväg med båten, efter att killarna skruvat i den halva dagen ( och natten innan) för att få igången den så kom vi till hamnen i Skelleftehamn vid 18 tiden, vi skulle då på en liten sväng till Burehällarna, vi körde och körde och köörde och vi kom aldrig till nå Burehällar, men vi kom till kalashällarna där vi 23.30 tiden efter ett antal timmar i båten.
Då tände vi alla engångsgrillar och där vid halv ett tiden på natten åt vi middag.
Men under timmarna på båten hann det slinka ner en och annan öl och dom tog ju ganska bra eftersom man inte hade någon mat i sig:) Sen vid halv fyra så gav vi upp för kvällen och jag och Johan sov i jag tror det heter mittkabinen, det var första gången jag sov på en båt, som inte är en färja alltså. Det gick riktigt bra förutom att det var lite hårt. 
Sen igår när vi kom fram på eftermiddagen så åkte vi till Byske till morsan å farsan, där blev det grillspett och kubb och wiskeyprovning för dom som gillade det :)
Vi sov över där och kom hem i morse.
Jag och Laila har nyss varit och ätit lunch, det var gott och nu är jag svinmätt.
Det är synd att det inte är så bra väder men ändå rätt skönt att man då bara kan ligga på soffan utan att ha dåligt samvete för det .
Idag ska jag på 7-års kalas då syrrans grabb fyller år.
Heipa 

Kommentarer
Postat av: Therese

Låter som det blev en trevlig midsommar. Hoppas du får en trevlig vecka. Kram

2008-06-22 @ 22:58:29
Postat av: Lisso

Jasså, så du saknar oss bara ibland.

Du verkar också ha haft det mysigt..

Har lite skvaller, inte desto mer spännande, men kanske lite.

Tänkte jag skulle ringa dig, men du sover säkert.

Vi kan höras imorgon!

Kraaam

2008-06-22 @ 23:46:09
URL: http://lissanmodig.blogg.se/
Postat av: Gotttttland

jag vill också åka båt :) jag som bor granne med havet har inte ens badat.. dålig stil av mig..

/Gotland

2008-06-24 @ 19:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0