Min kille är jätte snäll..

För han har borrat två hål i mina väggar, en i vardagsrummet och en i sovrummet. Så han har klättrat upp på vinden, och den var inte så trevlig, och det fanns jättemycket sågspån där, och där har han oxå borrat lite hål, så har han dragit en antennkabel från uttaget i vardagarummet, upp på vinden, där uppe är den dragen till andra sidan huset och ut genom ett hål och sen in i ett hål i väggen i sovrummet. + att han har spikat fast kablen med klammer både på in och utsidan.
Så nu har vi tv i båda rummen, och det är jättelite kabel här inne! Fint!
Vi köpte en TV av min kära vän Milla när hon flyttade förra veckan.

Idag har vi ätit spagethi, Johan åt korv till och jag åt lax.
Jag har börjat hata korv sen jag såg du är vad du äter för några dagar sen, så visade dom vad det var i korv, typ en stor äcklig svålbit å sen typ massa äckligt blod. Fyfan kommer nog ha korvfobi några månader till.
Snart ska vi äta jordgubbar och glass.

Nu ska jag springa till tvättstugan för idag var det visst en tvättardag.

Eller jaa måste bara säga först, i lördag var jag och Laila till Umeå och shoppade, det var verkligen jätteskoj! Och hittade för en gångskull faktiskt lite kläder.
Synd att man inte har råd med sånna resor lite oftare:)

Heipa



Kommentarer
Postat av: Sis

Vad snääll han är då :)

du kan ju följa en del av mitt liv på carros blogg.. om du är intresserad !

2008-06-15 @ 15:48:50
URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0