Bilder från helgen

I fredags blev det lite galej på 154, den här helgen var det inomhusbadminton som gällde i Millas rum.


Det eldades även lite studentoverall..



Sen när jag kom hem var det polisdrama hos grannen



Igår var jag på stan med Linnoch Johanna hela dagen, köpte ett par nya jeans, å sen ett par nya skor, fast dom ska jag lämna tillbaka, för det var ju inte egentligen sånna jag ville ha.

Idag är det morsdag, min mamma är på väg till Estlnd eller hon kanske redan är framme, så ska skicka ett SMS till henne snart.

Igår kollade vi melodifestivalen med Johanna å Gustav, det var trevligt, men det gick himla dåligt för Sverige, inte riktigt så dålig tyckte jag att Charlotte var..Nå nå nästa år kanske det är dags för Sverige att vinna igen.

Nä nu ska jag betala räkningarna KUL!

Heipa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0