Här kommer lite stöldgods!

Igår var jag på seedstreet, först fick jag värsta goda fiskgratängen, den ska jag testa göra själv nångång, sen kom Angelica å Cebbe dit oxå och då blev det ost och kex. Även det var väligt gott.
Den osten som heter Brie gillar jag, Potatisosten var dock sidådär :)

Jag stal bilderna från tjejjernas blogg och lägger in även dom här


Först då Angelica och Maria med den goda vita osten



Här var Potatisosten, den såg ut som det iaf, den var rökt, från ett annat land hade den kommit.



Även jag var ju där då, jag fick en osthyvel av Irene eftersom hon hade två och min är så slö. Tack!!



Och så har vi Maria med det goda vinet!

Idag har jag varit med Laila, vi har varit på solbacken och coop på storshopping=)
Och så var de fika hos henne innan, med dom goda chokladmuffinsen, det finns en stor risk att det blir sånna på tisdag!

Ikväll är det Bodygard på tv, den ska vi se, jag tror inte jag har sett den tidigare.

Alltså, imorgon är det måndag, jag ser inte ens lite fram emot det, helg är verkligen en bra sak, de hade varit ännu bättre om den inföll lite oftare.

Nånå ska titta lite andra avenyn nu..

Heipa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0