Seedstreet154

Dit ska jag strax, vi ska äta, börjar bli rejält hungrig!
Desperata var jättespännade sist så det ska bli svinkul å se fortsättningen idag!!

Inatt har jag kört upp min stackars kille från sängen och bett honom sätta in grädden i kylen.
Det var bara det att det inte fanns nån grädde för jag pratade ju visst i sömnen.
Men han steg upp och letade efter den iaf. Söto..

Jag har blivit lite förkyld tror jag, inte nu nå extremt men snorar som en tok.
Nä nu ska jag börja gå så jag får nån mat nångång!

Heipa




Kommentarer
Postat av: camilla

det är bra att du kör med din karl, man får drilla dom väl!

2008-05-13 @ 20:20:28
Postat av: Jenny

jag ser de snöar ja ser de snöar, guuu va ja blir deprimerad! :( hur har du de själv då?!

2008-05-14 @ 10:01:49
Postat av: Sannaaa

Haha!. Nåå va söt du är! :)

2008-05-14 @ 16:19:42
Postat av: Anna

Hej raring! Gud vad gott med den maten! Jag blir lite avis allt:) Hoppas att desperata är bra, jag har ju som sagt inte sett mer än de två första avsnitten så jag ska se allt i sommar tänkte jag:)
Haha..bra att du kör med din karl, lika bra att visa vart skåpet ska stå från början!
Hälsa alla så mycket från oss!
kram!!

2008-05-14 @ 17:07:34
URL: http://dearanna.blogg.se
Postat av: Anonym

Men tjeeenare Kiruna. Nu är jag back in skellhell. Dags för en fika någondag i solen kanske??
hoppas allt är gott med dig.
/gotland

2008-05-15 @ 01:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0