Helgen


Den här helgen har jag:

*haft räkfrossa med Sandra
*varit på stan med mamma pappa syster bror och några till från deras familjer
*varit på stan med Johanna
*ätit middag hos syrran med mamma å pappa (plommonspäckad karré)
*gjort en smörgåstårta
*varit å hälsat på Johans mamma
*kollat en Eddie Murphy film
*varit på lilla Veras dop
*ätit smörgåstårtan
*kollat Kund-Fu Panda
*hämtat mat från Xett

Och nu ska jag gå å kolla svensexan på sovrumsteven min sambo.

Imorron är det tyvärr jobb.
Men det är även vattengympa. Det är nåt jag ser fram emot!

Sov gott

Heipa

Kommentarer
Postat av: Therese

Oj låter som en fullspäckad helg, att du hinner med allt =). Synes med största sannolikhet på onsdag. Kram

2008-10-06 @ 20:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0