Lördag

Idag har jag inte gjort många knop, pratat lite med min vän Julia på morronen, kollat typ 8 avsnitt andra avenyn å nyss har jag sminkat mig och fixat håret, snart blir det fest!
Igår hade vi sällskapsspelskväll hos Johanna å Gustav, det var ganska kul, trist att vi tjejer förlorade bara :(

Men hur som helst är spel väldigt roligt,

Johan är och sätter på vinterdäcken nu, När han kommer hem blir det fläskfilé med krämig pepparsås.. ska nog göra en sallad strax oxå.. jag börjar bli väldigt matsugen så hoppas han är klar snart.

Igår var jag på stan, jag hittade absolut ingenting, förrutom ett kilo godis på godisvågen, det är så tråkigt när man vill köpa nåt å inte hittar nåt.
Men nästa lördag ska jag å Johan till Luleå över dagen då hoppas jag verkligen jag hittar nåt..

Nä nu ska jag ta tag i salladen

Heipa

Kommentarer
Postat av: Ss

Hey sis!!

hoppas du har det bra kraaaaaam

2008-10-19 @ 22:50:13
URL: http://ladysooul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0